Talker Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har for ikke så veldig lenge siden fått meg en n82. Jeg tenkte at jeg skulle få meg en slik beskyttelsesfilm å ha på skjermen, da en som ikke vises så mye, og som tåler litt (ikke får riper ) Men nå har jeg fått noen mikro riper i skjermen, og tenkte det kunne være smart å polere vekk disse først. Trenger anbefaling til begge deler! Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg har selv en skjermbeskytter fra ExpertShield på min Nokia N82, og den fungerer kjempefint. Den var også lekende lett å sette på. Et annet alternativ er InvisibleShield som jeg har på MP3-spilleren. Den var værre å sette på, og resultatet ble ikke like pent som på mobilen. Poleringsmiddel til slik bruk har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Tenkte jeg skulle bestille derifra jeg også, men så er sia demmers så sabla treig. Ga rett å seltt opp jeg. Andre steder da? Noen steder der de har til akkurat N82 i norge eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå