Gå til innhold

Ny spill pc intel og nvidia, max 12 000

Anbefalte innlegg

Går nok for dette til slutt

https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=69889

Mangler kabinett der ja, men fant ikke det kabinettet på prisguiden som du nevnte (dominator 690), men fant det lett på amentio.

Ender vel opp med at jeg bestiller alt fra amentio da det ser ut som de har det meste på lager (max 1 ukes vente tid på noen ting).

En annen ting, når du bestiller så mange delere fra en butikk, pakker de alt sammen i en boks eller deler opp i flere forsendinger?

Ja veldig bra pc dette. og hovedkortet er topp.

Jeg sa ikke at du finner dominator 690 i prisguide,men at du finner det på webshoppene.uansett :) du misforstod meg bare litt.

ps: jeg vet ikke hvor du kan kjøpe Sidedør med vindu til det kabinettet her i norge. men her er i allefall en side jeg fant som hadde det for en uke siden.

http://www.coolermaster.nl/shop/index.php?cPath=67

send de melding eller mail så bestiller de til deg.

Når Amentio har fått din bestilling,så venter de till alle delene har kommet inn på lager før de sender alt samlet til deg.de pakker alt sammen i 1 boks,men jeg regner med at kabinettet kommer i en annen utenom

Endret av scopexxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Har følgt med på tråden i et par dager nå og tenker på å kjøpe et av setta som har blitt linket til her. Men siden jeg er såpass kunnskapsløs på dette området som jeg er, har jeg absolutt null peil på hvordan man setter sammen alle delene.

Er det generelt veldig enkelt å sette sammen en PC for en nybegynner?

Eller burde jeg få butikken jeg bestiller fra eller andre profesjonelle til å gjøre det for meg? I så fall, hvem utfører slike oppdrag rimeligst?

Takk for alle svar.

Endret av Rotteklo
Lenke til kommentar
Hei! Har følgt med på tråden i et par dager nå og tenker på å kjøpe et av setta som har blitt linket til her. Men siden jeg er såpass kunnskapsløs på dette området som jeg er, har jeg absolutt null peil på hvordan man setter sammen alle delene.

Er det generelt veldig enkelt å sette sammen en PC for en nybegynner?

Eller burde jeg få butikken jeg bestiller fra eller andre profesjonelle til å gjøre det for meg? I så fall, hvem utfører slike oppdrag rimeligst?

Takk for alle svar.

Ta en titt på guiden på hardware.no

http://www.hardware.no/artikler/guide_bygg_pc-en_selv/45552

Pc bygge guide, gode tips der :)

Lenke til kommentar

Dobbel post ja, men så pass lenge siden forrige at jeg regner med at det er greit.

Alle delene ble bestilt på fredag forrige uke (04.04), alt jeg bestilte fra amentio har kommet 2 siste kommer riktig nok på fredag 11.04, men de er på vei. Eneste som plager meg er at de 2 tingene jeg bestilte fra pckiosken ikke har kommet enda, står fortsatt "Til behandling". Andre tråd her.

Endret av Artega
Lenke til kommentar
Dobbel post ja, men så pass lenge siden forrige at jeg regner med at det er greit.

Ja, beklager, glemte å svare.

Den så veldig fin ut den byggeguiden du lenka til, takk skal du ha. Tror nok jeg skal klare å bygge sammen PC-en uten så altfor store problemer.

Det eneste jeg ble litt skeptisk av, var alt snakket om statisk elektrisitet under byggingen. Er det virkelig så ødeleggende som det gis utrykk for? Eller kan jeg fint utføre hele byggningsprosessen på et normalt tregulv uten frykt for å ende opp med en ubrukelig komponent?

Lenke til kommentar

Statisk elektrisitet er ikke noe som er så alt for bra nei, men sørger du får å jorde deg av og til, ta på kabinettet eller andre ting som lader deg litt ut så går det nok bra. Bare ikke ta direkte på elektronikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...