Schnell Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eg såg friends i dag, og Joey tener masse pengar med å f eks gje blod og vere sæddonor samt vere med på andre forsknings prosjetker. Eg har og lyst å tene litt cash, men har dei sånnt her i Noreg?eg er med på kva som helst så lenge det er god betaling og eg ikkje kan døy av det. noken som veit kor eg skal ta kontakt? og viss eg er under 18 (eg er 17) må eg få godkjenning av foreldra mine?? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tror du kan legge ideen din på hylla. Du får ikke ei krone for å være blodgiver, og medisinske forsøk får du bare mindre godtgjørelser for. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 kva "mindre godtgjørelser" vil seie. eg har 0,00000 kr så eg blir fornøgd om det berre er ein mindre godtgjørelse. dette er min einaste sjangse til å tene pengar!! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 For det første må du være over 18 (uansett om foreldrene dine tillater aldri så mye), og ikke bo langt unna de store byene. Dessuten er det stort sett ikke snakk om mer enn f.eks. 500 for en beinmargsprøve, og da får du ofte smerter i ettertid. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du kan jo eventuelt prøve å skaffe deg en jobb, om det er mulig da. Ellers kan du jo pante flasker eller spille et instrument på gata om du kan det da. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 viss eg vert 18 i år (september), kan eg ikkje gjere det då sidan eg er 90 modell?? har du noken link om kor eg kan gjere denne beinmagsprøven f eks. du svarar jo faktisk ikkje på spørsmålet mitt, opm kor eg skal henvende meg. Det at eg kjem til og få biverknadar og blablabla veit eg at berre er piss!! får eg pengar for å donere f eks eit organ eller noke eg ikkje trenger?? eller sæddonar elelr liknande?? Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Fant en side på nettet. Her er noen ting du kan gjøre. Sitt som aktmodell. Timelønn på ca 150kr. Blodgiver. Du tjener cirka 50kr når du tappes. Sæddonor, står du må være minimum 25 år. Eller så kan du selge håret ditt om du har langt hår. Er du heldig kan du eventuelt finne noen som trenger forsøkskaniner til diverse prosjekt. Lykke til med å tjene penger. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 viss eg vert 18 i år (september), kan eg ikkje gjere det då sidan eg er 90 modell??har du noken link om kor eg kan gjere denne beinmagsprøven f eks. du svarar jo faktisk ikkje på spørsmålet mitt, opm kor eg skal henvende meg. Det at eg kjem til og få biverknadar og blablabla veit eg at berre er piss!! får eg pengar for å donere f eks eit organ eller noke eg ikkje trenger?? eller sæddonar elelr liknande?? Det blir nok litt smerter etter en beinmargsprøve. Jeg skal prøve å huske å sjekke om det er noen aktive prosjekter i Oslo for tiden. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Q-tip: thx AndJak: takk for tipsa mangen bra!!!! viss eg skal selgje håret mitt, går eg berre til ein frisørsalong og seier det då? kor mykje trur du sånn ca eg får for håret mitt? (det er ca 10-15cm, og har veldi bra kvalitet) Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har du skinnende eller veldig bra hår kan du jo ta kontakt med en parykkmater. Også kan du jo se på www.hairwork.com/ for å selge håret ditt. Hvor mye du får for håret ditt vet jeg dessverre ikke, det kommer nok ann på kvaliteten, lengden o.s.v. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Legg inn CVen din på Manpower og håp på det beste.. Selv ble jeg oppringt (er 19år) dagen etter jeg la inn CVen min på manpower, og spurt om jeg var intressert i en jobb.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 thx and jak evenrud: kva er det liksom?? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det er rett og slett et firma som finner en jobb til deg. Har en stor oversikt over ledige jobber på markedet, også ser de hva folk har skrevet i CVen sin og ringer deg hvis det skulle være noen ledige jobber.. Så tar Manpower selvf en liten andel av det du tjener. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 hmmm.. off nei det høyrdest stress ut. ikkje noke for meg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Haha, jaja.. Det er du som trenger penger så Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nei, det er hardt å jobbe, Schnell. Mye bedre å selge leveren din, hva faen skal du med den egentlig; filtrere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå