BooBass Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) u96 - das boot (techno sånn det skal værra) http://www.youtube.com/watch?v=Nwc0shJ2aYc Haha, det er jeg som er "crackmate" på YouTube. Artig å se helt tilfeldig at folk linker til mine videoer. LOL! Uansett, fra min side kommer vel "Insomnia" av Faithless. Rå sang. http://www.youtube.com/watch?v=JOy5LOsV6Vs God is a DJ fra samme artist er også rå. Endret 3. april 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Metallice - The Unforgiven Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Soundgarden - Black Hole Sun Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Chumbawamba - Thumbthumping. Faktisk ikke et så innmari dårlig rockeband, holder fortsatt på! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nirvana, Radiohead Sier ikke mer Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ah, nittitallet var et godt tiår for musikken. Det ble selvsagt laget mye dårlig også, og ikke alle som er listet opp under hører til min musikksmak. Soul Asylum - Runaway Train Rednex - Old Pop in an Oak U2 - One Pogo Pops - Crash Beck - Loser Spin Doctors - Two Princes Rage Against The Machine - Bombtrack Rage Against The Machine - Killing in the Name of Smashing Pumpkins - The End Is the Beginning Is the End Smashing Pumpkins - 1979 U2 - Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me DumDum Boys - Splitter Pine DumDum Boys - Slave Nirvana - Smells Like Teen Spirit DumDum Boys - Tyven Tyven DumDum Boys - Englefjes Metallica - Nothing Else Matters Barbie Bones - Kaptain Nemo Endret 4. april 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Oasis - Wonderwall var vel en hit fra 90-tallet. Lenke til kommentar
ramones Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hanson - mmbop hanson - i will come to you Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Må si at melodien til VM 98 til N64 sitter godt i hukommelsen. Sangen heter Chumbawamba - Thumbthumping, og er egentlig ganske fengende Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Fire Water Burn av Bloodhoundgang? Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Toybox - Tarzan and Jane Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Takker og bukker! Flere gamle klassikere på lager, gjerne yngre/eldre. Låter som får deg i godt humør! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Cappella - U Got 2 Let The Music Cappella - Move On Baby Cappella - Move It Up Cappella - U & Me Cappella - Be My Baby Anticappella - Move Your Body Cappella var min favoritt eurodance-gruppe Lenke til kommentar
Blåmeisen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 I´m too sexy - Right said Fred Everybody´s free.. - Rozella (?) (dårlig låt, men veldig 90-talls!) Mm Mmm.. låten - Crash test dummies Zombie - Cranberries What´s up - 4 non blondes Don´t speak - No Doubt Smack my bitch up - Prodigy Losing my religion - REM Brimful of asha - Cornershop Bittersweet symphony - The Verve Angel - Massive attack Song 2 - Blur Common People - Pulp For å nevne noen få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå