bokfinn Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hoi Vil denne her fungere på xbox 360? Har sjangsen til å kjøpe xxx antall slike bokser for 99,- Hadde vært kjekt om disse abb`ene hadde funket på 360... http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xboxl...rterkitproevo5/ Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Google er min venn.... Fant ut at 12month kort gammel type til xbox vil funke på xbox360 Så da fikk jeg 2års abb for 198,- Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kan vi også få kjøpe slike? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde dere alle i tankene når jeg skrev xxx antall, men det viste seg å bare være 2stk årsabb som lå på lageret her. Synd igrunn. Sjefen mente at vi hadde fler, men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde dere alle i tankene når jeg skrev xxx antall, men det viste seg å bare være 2stk årsabb som lå på lageret her. Synd igrunn. Sjefen mente at vi hadde fler, men tydeligvis ikke. Jeg har 7 slike pakker liggende... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå