Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flest partnere innen 24 times

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ingen ting galt med tråden, og fatter ikke hvorfor dere skal kritisere hvor mange han har hatt seg med eller hvorfor han "skryter" av dette. Mennesker er forskjellige, og man skal ikke dømme noen ut i fra hva de liker og hvordan de føler seg. Jeg for min del syns 5 stk er imponerende, uansett om det er gutter eller jenter. Spennede det for så vidt, selv om jeg ikke hadde gjort det med noen av gutta :p Homofili eller rett og slett spennende utforsking er INGENTING galt med, og det er veldig normalt :)

Min rekord er 1 forresten :p

Lenke til kommentar
Vi respekterer din mening Phannyboy, og du/dere må respektere vår =) Jeg syns det er litt dust å skryte av at man har hatt seg med mange på en dag. Hadde han ikke skrevet "slå den!" i innlegget sitt, ville jeg tolket det annerledes.

Jada, gjensidig respekt er viktig :) Men liker bare ikke at folk blir rappkjeftet bare fordi en person lager en tråd som for han sikkert er helt normalt å prate / skryte om :)

Er det ikke da bedre å si:

"Jeg er ikke av den typen som ser på det som en bragd å ha sex med flest mulig i løpet av en dag, men uansett så er det imponerende"

eller noe i den duren der? :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
lol siden dere var et par? Pulte du gutten også da?

Er det noe galt i det?

Polsemannen, man regner ikke rumpeslikking som puling.

Når sa jeg at Rompeslikking var puling????

Det indikerte du i den dønn seriøse tråden du selv opprettet, og som nå dessverre er stengt.

:cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

"Jeg er ikke av den typen som ser på det som en bragd å ha sex med flest mulig i løpet av en dag, men uansett så er det imponerende"

Men jeg syns overhodet ikke det er imponerende i det hele tatt... Så nei, det er ikke bedre å si det du foreslår i mitt tilfelle. Blir litt for dumt for min del... Suit yourselves... =)

Lenke til kommentar

Men jeg syns overhodet ikke det er imponerende i det hele tatt... Så nei, det er ikke bedre å si det du foreslår i mitt tilfelle. Blir litt for dumt for min del... Suit yourselves... =)

Utelukk den delen da, og legg til "men koselig for deg var det sikkert" eller noe sånt :p

Lenke til kommentar

hvorfor har dette blitt en tråd om trådstarter, og ikke heller en tråd der du faktisk bare sier din historie om hvor mange du har hatt på 24 timer hvis du har noe å fortelle?

jeg føler dette bildet passer bra inn her for diverse kranglefanter:

xkcdwrongoninternet.jpg

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Fordi mange er misunnelige på ham sikkert.

Ja, det må være grunnen, for det kryr jo overhodet ikke med desperate mennesker som man får i seng ved bare å si hei til dem...? :roll:

Ikke tro at det å få en seksuell erfaring av noe slag, er en prestasjon som automatisk oppnår misunnelse. Reaksjonene her inne går vel mer på at slike tråderstartere som dette, prøver å høste nettopp denne misunnelsen eller en "klapp på skuldra" for sin prestasjon. Fem stykker på 24 timer er mye, så jeg tviler sterkt på at han hadde giddet å poste hvis han forventet å bli overgått i antall. Derfor blir dette mer en "skrytetråd" om seksuelle "erobringer" og det er ingenting å skryte av, siden det å få seg et knull ikke er særlig vanskelig hvis man bare går inn for det. Det er mange som byr på den sjangsen! Vil man knulle fem stykker på et døgn, så klarer man det også hvis man jobber litt for å ordne en slik setting. Det er derimot en grunn til at de fleste lar være og det har lite med misunnelse å gjøre...

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Fordi mange er misunnelige på ham sikkert.

Ja, det må være grunnen, for det kryr jo overhodet ikke med desperate mennesker som man får i seng ved bare å si hei til dem...? :roll:

Ikke tro at det å få en seksuell erfaring av noe slag, er en prestasjon som automatisk oppnår misunnelse. Reaksjonene her inne går vel mer på at slike tråderstartere som dette, prøver å høste nettopp denne misunnelsen eller en "klapp på skuldra" for sin prestasjon. Fem stykker på 24 timer er mye, så jeg tviler sterkt på at han hadde giddet å poste hvis han forventet å bli overgått i antall. Derfor blir dette mer en "skrytetråd" om seksuelle "erobringer" og det er ingenting å skryte av, siden det å få seg et knull ikke er særlig vanskelig hvis man bare går inn for det. Det er mange som byr på den sjangsen! Vil man knulle fem stykker på et døgn, så klarer man det også hvis man jobber litt for å ordne en slik setting. Det er derimot en grunn til at de fleste lar være og det har lite med misunnelse å gjøre...

Kan også hende at utspillet til trådstarter tvinger frem usikkerheten til de som svarer!?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...