Polsemannen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei, Hvor mange partnere har dere hatt innenfor et 24 timers tidsrom? Selv har jeg 5....noen som kan slaa den? Geir Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt en, er ikke så opptatt av å ha meg med flest mulig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hadde nok ikke klart å pule 5 ganger i løpet av ett døgn engang. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei, Hvor mange partnere har dere hatt innenfor et 24 timers tidsrom? Selv har jeg 5....noen som kan slaa den? Geir Uff da, det er kanskje kjipt å bli sett på som en rundbrenner ja :s Føler med deg! Eller var det for å skryte? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei, Hvor mange partnere har dere hatt innenfor et 24 timers tidsrom? Selv har jeg 5....noen som kan slaa den? Geir Enten så lyver du eller så er du en gigelo. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er det lov å le? Rekorden min er 2...hvis man kan telle med at jeg dunket bamsen på dass litt seinere på dagen. Polsemannen, det er ingen som blir imponert. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har runket fem ganger på en dag. Ung og dum, men jeg vedder på at femte gangen gjorde like vondt for meg, som for deg! Rundbrennere er sååå kule, lizm. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 fem personer kan jo og bety gruppesex men fem randoms er ufint. Håper virkelig du dusja mellom gangene.. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 fem ja. ikke verst det. her er det to. fikk oralsex av nummer to et par timer etter jeg hadde pult første. det kjentes herlig dirty Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Ser det er endel som dømmer veldig raskt her, Hva er galt med og utleve sine fantasier, første gangen var vi 2 par som prøvde hverandre på samme tid, det vil si 3 stykker allerede der, og senere en trekant...så det er ikke så farlig.....og slutt og dømme før dere har prøvd, anbefales. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) bare sAnn fordi jeg er d0mmende og nysjerrig, hvor gamle var disse her? edit:leif Endret 4. april 2008 av Hugbees Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 bare sAnn fordi jeg er d0mmende og nysjerrig, hvor gamle var disse her? edit:leif Jeg 17, dama 27, det andre paret 25 og 24, senere et annet vennepar på 31 og 21. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Har en ekstremt stygg følelse over at Polsemannen ikke nødvendigvis er forumets mest seriøse bruker. Endret 4. april 2008 av Frohman Lenke til kommentar
LasH Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har en ekstremt stygg følelse over at Polsemannen ikke nødvendigvis er forumets mest aktive bruker. Oh noes! Han har et liv utenom forumet Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Whoopsy, liten feil der i farten, fikset. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Den kan jeg være litt mer enig i . Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 lol siden dere var et par? Pulte du gutten også da? Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Polsemannen, man regner ikke rumpeslikking som puling. Lenke til kommentar
Polsemannen Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 lol siden dere var et par? Pulte du gutten også da? Er det noe galt i det? Polsemannen, man regner ikke rumpeslikking som puling. Når sa jeg at Rompeslikking var puling???? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Polsemannen er bare et lite troll som trenger litt oppmerksomhet... Synes lett på antallet tråder på kort tid... Ikke fôr trollet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg