CrazyEagle Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ja, da har Seagaten min begynt å lage "knitre" lyder. Dette er utrolig frustrerende ettersom resten av systemet er helt stille. Så da har jeg tenkt til å bytte over til Western Digital. Noen som har hatt noe problemer med lyd på WD 500gb S-ATA'ene? Endret 4. april 2008 av CrazyEagle Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 En bedre emnetittel først? Lenke til kommentar
cdr Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, da har Seagaten min begynt å lage "knitre" lyder. Dette er utrolig frustrerende ettersom resten av systemet er helt stille. Så da har jeg tenkt til å bytte over til Western Digital. Noen som har hatt noe problemer med lyd på WD 500gb S-ATA'ene? Etter min erfaring er WD ett av de merkene som bråker mest. Seagate og hitatchi er bedre alternativ om lyd er et problem. Ta forøvrig en titt på denne oversikten. Fant ikke en WD disk med 500GB i farta men. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 5 år garanti på seagaten, bare å levere inn, få ny=) Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 må si jeg ikke hører min wd sata2 16mb 500gb disk.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 må si jeg ikke hører min wd sata2 16mb 500gb disk.. Fordi resten bråker så mye det :!: Hadde en WD 250 før, den lagde lyder uansett,ekstremt ved jobbing. Dette i forhold til Samsung/seagate. Jaja tenkte jeg- sikkert sånn det skal være. Kjøpe litt senere en til WD- denne var jo like bråkete. Så min erfaring er Samsung og seagate er de som er mest stillegående. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anv Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har 6 stk WD (500+750+Raptor) i det ene kabinettet + 1 Hitachi. Det eneste jeg hører er kabinettviftene og de bråker ikke, høyeste turtall jeg har er ca 1300rpm på Nochtua vifter. Man kan sikkert være uheldig med å få en disk som støyer men generelt sett støyer moderne disker lite. Av andre merker jeg har hatt de senere år er det 3stk Seagate 7200.10 som skiller seg ut (hvorav 2 er tatt ut av drift pga CRC feil), de var godt hørbare i forhold til de andre merkene. Sjekk SilentPCReview, der finner du en oversikt over "lydløse" komponenter, bla disker. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Tusen takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå