Sticky` Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hva betyr dette? Er rammen ødelagt? Setter pris på svar.. Lurer også på i hvilken rekkefølge jeg skal ha rammen på mitt HK som er: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=sr Har 2 brikker, en 512 ddr og en 256 ddr. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 "Dumping av fysisk minne" betyr bare at win skriver innholdet i minnet til disk (en "dump") for å lette eventuell feilsøking osv. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Rammen er ikke ødelagt. Fått denne feilmeldingen et par ganger jeg og. Da var det noe galt med skjermkortet, skjedde under spilling. Prøv å oppdater driverne til skjermkortet. Når skjedde det? Hvis jeg ikke tar feil, så tror jeg brikken med størst minne skal stå i slot1, mens den andre skal stå i slot2. :-? Mulig at dette ikke har noe å si, men du kan jo prøve å bytte om på de. Bare pass på at du bruker slot1 og 2, men ikke 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå