lohelle Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har en Emine KVM switch (16-port modell EM-1610LS) Det skal være mulig å bytte port på denne med hotkeys på tastatur. Finner ingenting om hvilke taster dette er og finner ingenting ved å søke på nettet (og download av manualer osv er beskyttet med brukernavn/passord på hjemmesiden deres) Noen som vet hvilke hot-keys man bytter port med ? (er koblet en IP-KVM til denne igjen, så det hadde vært greitt å bytte med tastetrykk) Endret 3. april 2008 av lohelle Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har ikke samme switchen, men på min funker 2 kjappe trykk på Scroll-Lock og deretter Space (Mellomrom). Da dukker det opp en meny på skjermen hvor du kan velge maskin. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Har ikke samme switchen, men på min funker 2 kjappe trykk på Scroll-Lock og deretter Space (Mellomrom). Da dukker det opp en meny på skjermen hvor du kan velge maskin. Glemte å svare! TAKK! fungerte fint med scroll, scroll , space Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå