tharshan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hei! Då bestemte eg meg for å klokke Eit 8800GT "top" kort. Dette kortet kjører standard på 700/1000 mhz. Kjørte Q6600 på 4 ghz med ein TRUE kjølar. Hadde mål som 15000, men etter kvart som eg slo dei, pusha eg berre grensar lenger opp. Det beste resultatet vart 16327 poeng i 3dmark06. Dette var med CPU på 4 ghz og GPU klokka til 750/1890/1050. Har nå tenkt på å modde kortet, og evt. skaffe GPU rør for å kjøre tørris. Under runet vart TT 2800 rpm vifta mi ødelagd. Den blåse seg sjølv vekk og datt ned på golvet. Etter det nekta den å starte... PS. Bilde kjem i kveld. Endret 3. april 2008 av tharshan Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Nice. 1050 på minnet er bra til å være 8800GT. Hvilket minne er det på dette kortet? Har du brukt det lenge? Mine egne klarte 1100 de første timene, men nå er det maks stabilt på litt under 1000. Synd, for det er mange poeng å hente i minnet. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Kortet er nesten heilt nytt. Vart brukt under overklokkingskonkurransen på tg. 1000 mhz på minnet er standard for kortet mitt. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du får håpe du har samsung, "quimondo" er noe ræl. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 åå. Miinnet er jo maksa då... Foreløpig. Får prøve med mod etterkvart Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ok, nå ligger det plutseleg ein pake frå Nederland i postkassen min. Den skulle egentleg ha vore der før TG... Lurer på om eg skal bruke det til testing, og gje dei litt reklame, men må høre med dei først. Nå begynner å lure på om eg skal kjøpe rør til GPU og sette 8800gt under tørris. Skal vente på commando, for å modde begge korta samtidig. Så må eg finne ien tirsdag der eg ikkje skal på jobb eller har mykje lekse Tenkte eg skulle teste litt idag, men faen heller, sola steikje som F! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Hva er det i pakken fra Nedreland ? Endret 6. april 2008 av Mr.Anki Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Hehe, tippa ein eller annen hk, kjøling og kanskje PSU. Ligger sikkert litt t-skjorte også. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Gigabyte, I think... Endret 6. april 2008 av tharshan Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Då er GA-X48-DQ6 i hus. Men det eg lurer på om det er den som vart sendt før tg eller om dette er nyleg. Når eg sjekka den gamle e-posten, så er det ein heilt annan namn, men det er frå Nederland. Han eg har kontakt med nå er frå Taiwan, så er i stor tvil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå