kingkop Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har satt sammens en ny PC og alt virker vel og bra, bortsett fra en..eller to ting. Når jeg spiller mp3, så er det ikke flyt i musikken. Den er litt hakkete akkurat som om ikke maskinen klarer å streame den. Den samme gjelder når jeg ser på Divx. Da er det en del hakk i bildet. Jeg hadde ikke dette problemet på min gamle PC, og dette er litt skuffende da jeg hører mye på musikk og bruker PC'n min mye til å se filmer. Jeg har en AMD Athlon XP 2400+ prosessor på et MSI KT4V hovedkort. Skal ha plenty av RAM med 512 MB DDR minne. PCI 128 bil lydkort med nye drivere og et ATI Radeon 7500 med nye drivere. Håper noen kloke hoder der ute vet hva som er galt.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Installer chipsetdriverne Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Takk for svaret ditt! Men hvilke driver er det jeg må installere? Det er så mange å velge i .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå