Gå til innhold

Yamuchi confirms damage. Oppdatert 4.april med hele intervju!

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når damage blir fikset så er jeg spent på hva kritikerne og de som alltid finner en feil vil klage på. Da må vel dette spillet være perfekt?

Usynlige vegger, AI på konkurrerende biler, online og theme-inspirert-(bil)radio? (Hvor mange kan ikke si de er dritlei heismusikk?)

Lenke til kommentar
Når damage blir fikset så er jeg spent på hva kritikerne og de som alltid finner en feil vil klage på. Da må vel dette spillet være perfekt?

Usynlige vegger, AI på konkurrerende biler, online og theme-inspirert-(bil)radio? (Hvor mange kan ikke si de er dritlei heismusikk?)

du kan jo slå av musikken..;) det vart det første eg gjore vertfall..

Lenke til kommentar

du kan jo slå av musikken..;) det vart det første eg gjore vertfall..

...

"Kritikerne". Uansett så er det negativt å måtte slå av musikken...

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden skal de løse skade på baner der barrierene er lagd av tynne plastikkbånd?

Hvis problemet med å lage skademodellering i tidligere GT spill har vært at de ikke greier å lage den realistisk, så vil det jo ikke akkurat se realistisk ut å totalvrake bilen i en nærmest usynlig barriere.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Hvordan i all verden skal de løse skade på baner der barrierene er lagd av tynne plastikkbånd?

Hvis problemet med å lage skademodellering i tidligere GT spill har vært at de ikke greier å lage den realistisk, så vil det jo ikke akkurat se realistisk ut å totalvrake bilen i en nærmest usynlig barriere.

dette får nå folk bare akseptere.. slik har det alltid vært i feks colin mcrae også, ødelegger da ikke så mye av opplevelsen. Bare jeg får skademodellering så skal jeg klare å svelge at et plastikkbånd vraker bilen min.. skal ikke ha noe carmageddon heller, tenke på publikum :)

Når det gjelder musikken er det jo bare i menyen det er heismusikk!

Lenke til kommentar
Det blir nok syting og klaging på at spillet blir alt for vanskelig med skademodell.

Sneie borti en betongkant i 30km/t: Game over. Bli dultet borti bakfra inn mot en sving: Game over. Bremse skjevt over en curb og ødelegge forhjulet: Game over. Gire ned for tidlig mot en sving og dra turtallet langt over rødstreken: Game over.

Og en bil man har ødelagt kan man jo såklart ikke bruke i senere løp, unntatt hvis man betaler reparasjon... ;)

Bilene man kjører er jo stort sett vanlige gatebiler, som ikke er beregnet på å kjøre videre etter små krasj. Biler som er bygget for konkurranser er mer solide.

Helt enig! Det er egentlig samme for meg hva de gjør..Bare de ikke lager det altfor realistisk.

haha det er så teit med noen folk og GT(ikke dere i qouten den er bare som exempel) enten så er det ikke realistisk nok å når de strever for å gjøre det mer realsistik , ja da blir det for realistisk:P

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor noen folk måklage på GT jeg , det er jo utrolig bra , men det blir aldri bra nok for noen, utakknelige dere er

Veit du, med det nicket der kan du skrive dei mest absurde fanboy-innleggene du vil. :D

Men, on topic (sort of), lurer på om det blir mulig å oppdatere fra prologue til fullversjonen online for LITT mindre enn full pris. Ellers blir det veldig waste å kjøpe dette spelet her, blir jo berre å kaste når fullversjonen kjem ut. Kven i all verda vil kjøpe/bytte prologue av deg då?

finn.no/gis_bort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...