Apple4thewin Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei! Som stolt eier av en Nokia E61i med S60 os så har jeg noen ting jeg lurer på. Hørt noe om at man kan bytte om på rekkefølgen i menyene sånn at man kan få feks. "skriv ny melding" og "Opera" i frontmenyen og sånt? Isåfall, hvordan gjør jeg dette? Og er det mulig å bytte ikoner i menyene? Hadde vært artig å freshe opp litt i et ellers så seriøst system. Noen andre ting som dere kan anbefale? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Heisann, og gratulerer med ny mobil. For å ligge ting på "aktivt skrivebord", så går du inn i instillingene på telefonen, og velger derfra hva du vil ha liggende fremme. Og, ja du kan skifte ikonene. Her finner du noen themes med custom ikoner. Det kommer fint an på hvem som har laget temaene, og hvordan smaken deres er. Finnes altså en del kule ikoner, men samtidig en haug stygge, som aldri skulle ha sett dagslys. En annen fin side for dem med Nokia E-series er E-Series.org Endret 3. april 2008 av Steffen_moss Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Forumet på Symbian Freak ambefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Apple4thewin Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Takker for svar! Hadde problemer med noe sertificat error eller noe når jeg skulle legge in theams, men fant ut at man måtte gå inn setings og godkjenne 3-parts software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå