ole_marius Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) har seg sånn at jeg har en låne pc som jeg skal levere i morgen får å få min egen fra rep, og dermed skal jeg fjerne passordet med vet ikke hvordan. har prøvd å gå på start --> kontrollpanel --> brukerkontoer --> endre en konto --> administrator men her finner jeg ikke et valg der jeg kan fjerne passordet jeg har, hjelp? Endret 3. april 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vet ikke. Men du kan prøve å gå inn i command. Skriv: net user administrator * Da burde du kunne skrive inn et nytt passord. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Vet ikke. Men du kan prøve å gå inn i command.Skriv: net user administrator * Da burde du kunne skrive inn et nytt passord. skal ikke ha ett nytt passord, prøver å fjerne det slik at det ikke er noen passord på maskinen Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Selv om det er løst kan du jo lett bruke forlsaget til AndJak. Du skriver bare net user brukernavn * og trykker tre ganger enter. Tada Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 som jeg forsto det så kunne man lage et nytt passord der, og det er ikke det jeg var ute etter Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja man KAN lage nytt passord, men dersom du ikke skriver noe i passordfeltet så slettes det eksisterende passordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå