Arne Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ja, ein gjer nok sikkert det, ja. Men likevel synst eg det er nok balansert, slik at ein ikkje går lei av systemet, men VIL skyte eit par headshots til for å få den nyaste snikskytarrifla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 En liten faktafeil i omtalen: Rainbow Six: Vegas 2 er en halvtaktisk førstepersonsskyter hvor du tar rollen som laglederen for en amerikansk anti-terrorenhet. Rainbow Six er ikke amerikansk, men en flernasjonal NATO-styrke med base i Hereford (Storbritannia). Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 En liten faktafeil i omtalen:Rainbow Six: Vegas 2 er en halvtaktisk førstepersonsskyter hvor du tar rollen som laglederen for en amerikansk anti-terrorenhet. Rainbow Six er ikke amerikansk, men en flernasjonal NATO-styrke med base i Hereford (Storbritannia). Du har rett. Når jeg tenker meg om er det vel koreanske Jung Park og britiske Michael Walters som følger deg gjennom oppdragene Lenke til kommentar
radivx Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jupp. Tror du har rett der. Er jo en norsk sniper med i teamet også (i alle fall i flere av de tildigere spillene). Anbefaler folk som liker spillet å sjekke ut Tom Clancy's bøker om teamet. Tror han har laget flere, men dette er vel den første: http://www.amazon.com/Rainbow-Six-Tom-Clancy/dp/0425170349 Lenke til kommentar
Langbein_ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hjelper lite at en eller annen fyr sitter å tester spillet og gir det en syver, når han ikke en gang har fått med seg at spillet er uferdig og så full av bugs at det ikke en gang skulle blitt solgt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Ja, det er jo ein del bugs, men eg syns ikkje dette går så mykje utover spelkvaliteten. Men dei kunne kanskje ha venta ein månad til, viss dette kunne ha hjulpe på buggsa. Kanskje dei kan sleppe ein update til spelet? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Bugs som hva? Det er en del lydfeil, men hva mer? Endret 13. april 2008 av radivx Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bugs som hva? Det er en del lydfeil, men hva mer? Usynlig vegger i multiplayer blandt annet. Møkkirriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg