EmmJay Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Barn av Regnbuen returnerer til Las Vegas for å avslutte jobben de startet på. Les mer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Så den enste forskjellen var nytt erfaringsystem og og kjedeligere miljøer... Hørtes kjipt ut Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Så den enste forskjellen var nytt erfaringsystem og og kjedeligere miljøer...Hørtes kjipt ut Men det er det ikke, utrolig morsomt. Spesielt coop, og jeg syntes det er veldig gjennomført. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eier verken Vegas eller Vegas2 pr. i dag. Hvilket av dem vil være det beste kjøpet uavhengig av pris? Offline coop er den viktigste modusen for meg, etterfulgt av single player. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, dette spelet kan eg garantert anbefale. Både coop, singel (det er jo det same, berre at ein får ein spelar til) og terrorist hunt er veldig kult, med fine banar. Terroristane er dumme som brød i terrorist hunt, så det er jo litt dumt. NB: Gå rett på realistic! Ellers er alt over på 1-2-3.. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 For alle som elsket eneren er dette mer av det samme ++ Har spilt gjennom endel av historien både via coop og alene og det fungerer knirkefritt. En ekstra bonus er at jeg siden jeg spilte ferdig eneren har vært i Las Vegas og kan kose meg med miljøene selvom navnene på hoteller etc ikke er det samme som virkeligheten Har du ikke spilt eneren, start heller med den (er vel kanskje billigere nå) Elsker du serien og har spilt gjennom eneren, er det bare en ting og si: Løp og kjøp Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Så det er en fortsettelse av historien i enern? Lenke til kommentar
spracket Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja dette er på en måte en fortsettelse. Du får litt historie før, under og etter hendelsene i eneren. Litt kjipt at man ikke kunne være Logan en gang til. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Etter 2 timer med diverse spilling synes jeg at det er svært mange forbedringer fra Vegas. Maskinen glemmer ikke lenger at du har unlocket våpen og andre artige finesser. Men noen Raven Shield 2 er det ikke Litt trist at man ikke kan bruke banene fra det forrige spillet. Zlatzman: Tror Vegas 2 har den beste offline Co-Op funksjonaliteten. Endret 3. april 2008 av radivx Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Er dette mest for mennesker type "CS fans" eller kan alle ha det morro her? Endret 3. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Alle kan absolutt ha det morro her, dette er mykje meir taktisk enn CS som *kun* handlar om teknikk og aim. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Litt blanding mellom splinter cell og advanced warfighter? trur det... bare at det er førsteperson Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sigurd, har du prøvt spelet sidan du kjem med slike uttalelsar? På slutten av posten så skriv du jo "trur det" eller "høres kjipt ut". Du bør kanskje ikkje anta så mykje utan å ha prøvt det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sigurd, har du prøvt spelet sidan du kjem med slike uttalelsar?På slutten av posten så skriv du jo "trur det" eller "høres kjipt ut". Du bør kanskje ikkje anta så mykje utan å ha prøvt det. Jeg antar utifra anmeldelser og videoer jeg har sett. Så du anbefaler det? Er det det du prøver å si? Kanskje jeg burde kjøpe det da, siden du blir fornærmet av at det ikke er så veldig mye nytt på dette spillet siden det forrige. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Viss du klarer å lese ut frå mine to innlegg (ja, det står klart og tydleg at eg anbefaler Vegas 2) at eg er blitt fornerma, så trur eg du er litt flinkare enn meg å lese. Nei, det er ikkje mykje nytt (utanom exp og poeng for spesielle kills), men gameplayet er så godt at det veg opp for det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Uansett kjøper jeg det ikke. FPS i litt kjedelige omgivelser med halvveis taktikkeri uten noe særlig nytt i spillsammenheng er ikke spill for meg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Zlatzman: Tror Vegas 2 har den beste offline Co-Op funksjonaliteten. Takker for info, får se om det ikke blir et kjøp etter hvert. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Uansett kjøper jeg det ikke.FPS i litt kjedelige omgivelser med halvveis taktikkeri uten noe særlig nytt i spillsammenheng er ikke spill for meg Var det jeg også tenkte på, at blir det for flatt og type "get the headshot" spill så er det ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Minner meg mye om Call of Duty 4 med ranks og opplåsing av våpen tilbehør osv. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Rask og rask. Man ranker fortere i CoD 4 spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg