Kargan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har et program som nå bruker "cin" til og velge vilken funksjon programme skal kalle opp. Kunne tenkt meg og kodet det om slik at jeg kan bruke pil tastene (opp og ned) til og enter til og starte/velge vilken funksjon jeg skal starte. Noen som har inspill til åssen jeg kan løse dette, eller bare gi litt viledning til hvor jeg kan starte. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Enten kan du bruke switch, eller så kan du bruke pointer to function eller pointer to member. Men for å lese piltaster tror jeg ikke du kan bruke cin, det blir plattformspesifikt. I Windows kan du bruke GetAsyncKeyState (eller GetKeyState) Lenke til kommentar
Kargan Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Vis jeg holder på og skrive det i en linux plattform, noen som har noen idee ? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tror du finner det du trenger her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå