oddli Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hei! Jeg ser etter ny mobil. Da tenker jeg på en med touchscreen og bra kamera. Vurderer LG KU990. Men den har lukket operativsystem, og kan dermed ikke kjøre stort annet enn Java. Pluss at den ikke er noen smartphone Har dere noen tips å komme med? Mvh Oddli Endret 3. april 2008 av oddli Lenke til kommentar
B25S Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Apple iPhone. Den har et godt kamera om du bare skal se på bildene på telefonen. Lenke til kommentar
Travller Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 HTC Touch Cruise er jo kanskje verdt en titt Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) folk er vell litt lei av at jeg sier at neo freerunner gta02 som kommer i høst er en bra telefon. viktig! er ikke kamra på denne, vil kanskje komme! men jeg kan si litt kjapt om telefonen (håper ikke neo haterne setter en kontrakt på hode mitt) telefonens operativsystem er linux, dette vil si at alt på telefonen har ikke sperrer og du kan fritt fjerne linux og installere windows eller hva det enn måtte være. gps er jo en klar ting og støtte for wi-fi med en helt normal jac ingan til ørepropper og en usb koblin til telefonen som du kan sende filer fra pc til mobil, man kan også lade mobilen fra denne kabelen. er selvsagt en smart phone med toutchscreen. 127mb ram og en prossesor mellom 400-500 mhz (iphone har 600) web browser og en rekke små ting jeg ikke orker å nevne. er usikker på prisen på andre smart phone men denne koster beskjedene 350$ nesten alle jeg har møtt syntes at denne mobilen ser helt jævlig ut men skjønner ikke hvorfor. min teori er at det er en linux telefon og de fleste forbinder sikker linux med søppel, hadde det derimot stått nokia på den ville alle sikker ha kjøpt den. til sist vil jeg legge noen lenker nede får å vise deg den game versjonen (søk på youtube etter neo 1973) spesifikasjonen til gta02 http://wiki.openmoko.org/wiki/Neo_FreeRunner_GTA02_Hardware hvordan mobilen ser ut http://www.openmoko.com/products-neo-base-01-pictures.html iphone vs neo http://wiki.openmoko.org/wiki/IPhone mange fisker i havet å velge mellom, velg varsomt Endret 3. april 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
oddli Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Apple iPhone. Den har et godt kamera om du bare skal se på bildene på telefonen. Jeg har sett på iPhone før. Men jeg vil ikke ha den pga. dårlig kamera (2 mpx) og at den mangler mms HTC Touch Cruise er jo kanskje verdt en titt Takker for tipset folk er vell litt lei av at jeg sier at neo freerunner gta02 som kommer i høst er en bra telefon. viktig! er ikke kamra på denne, vil kanskje komme! men jeg kan si litt kjapt om telefonen (håper ikke neo haterne setter en kontrakt på hode mitt) telefonens operativsystem er linux, dette vil si at alt på telefonen har ikke sperrer og du kan fritt fjerne linux og installere windows eller hva det enn måtte være. gps er jo en klar ting og støtte for wi-fi med en helt normal jac ingan til ørepropper og en usb koblin til telefonen som du kan sende filer fra pc til mobil, man kan også lade mobilen fra denne kabelen. er selvsagt en smart phone med toutchscreen. 127mb ram og en prossesor mellom 400-500 mhz (iphone har 600) web browser og en rekke små ting jeg ikke orker å nevne. er usikker på prisen på andre smart phone men denne koster beskjedene 350$ nesten alle jeg har møtt syntes at denne mobilen ser helt jævlig ut men skjønner ikke hvorfor. min teori er at det er en linux telefon og de fleste forbinder sikker linux med søppel, hadde det derimot stått nokia på den ville alle sikker ha kjøpt den. til sist vil jeg legge noen lenker nede får å vise deg den game versjonen (søk på youtube etter neo 1973) spesifikasjonen til gta02 http://wiki.openmoko.org/wiki/Neo_FreeRunner_GTA02_Hardware hvordan mobilen ser ut http://www.openmoko.com/products-neo-base-01-pictures.html iphone vs neo http://wiki.openmoko.org/wiki/IPhone mange fisker i havet å velge mellom, velg varsomt Kamera er noe jeg må ha på telefonen. Tror ikke det blir den nei Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei, tror Iphone er en fin mobil for deg;) den har kanskje ikke mer enn 2 MP, men i det siste har amobil.no skrivd en rekke artikler om at folk ikke trenger mere enn 2 MP, og det med MMS kan fikses med 3 parts prog. men hvem sender MMS nå om dagen, det koster penger i tillegg, Blåtann finnes Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Som nevnt, ta en kikk på HTC Cruise. Det er en super telefon som har ALT og sliter dermed heller ikke med alle manglene som Iphone har. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei, tror Iphone er en fin mobil for deg;) den har kanskje ikke mer enn 2 MP, men i det siste har amobil.no skrivd en rekke artikler om at folk ikke trenger mere enn 2 MP, og det med MMS kan fikses med 3 parts prog. men hvem sender MMS nå om dagen, det koster penger i tillegg, Blåtann finnes Jeg må nok skuffe deg mister! Det går ikke an å overføre filer gjennom Bluetooth'en til iPhone Skal man overføre noe til eller fra telefonen, så er det nok kabel det må gå i. Lenke til kommentar
oddli Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Som nevnt, ta en kikk på HTC Cruise. Det er en super telefon som har ALT og sliter dermed heller ikke med alle manglene som Iphone har. Har sett på HTC Cruise ja. Det virker som en super mobil! Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei, tror Iphone er en fin mobil for deg;) den har kanskje ikke mer enn 2 MP, men i det siste har amobil.no skrivd en rekke artikler om at folk ikke trenger mere enn 2 MP, og det med MMS kan fikses med 3 parts prog. men hvem sender MMS nå om dagen, det koster penger i tillegg, Blåtann finnes Jeg må nok skuffe deg mister! Det går ikke an å overføre filer gjennom Bluetooth'en til iPhone Skal man overføre noe til eller fra telefonen, så er det nok kabel det må gå i. Hvorfor har den da bluetooth? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei, tror Iphone er en fin mobil for deg;) den har kanskje ikke mer enn 2 MP, men i det siste har amobil.no skrivd en rekke artikler om at folk ikke trenger mere enn 2 MP, og det med MMS kan fikses med 3 parts prog. men hvem sender MMS nå om dagen, det koster penger i tillegg, Blåtann finnes Jeg må nok skuffe deg mister! Det går ikke an å overføre filer gjennom Bluetooth'en til iPhone Skal man overføre noe til eller fra telefonen, så er det nok kabel det må gå i. Hvorfor har den da bluetooth? Koble til trådløst handsfree og slikt? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 SE P1? 3,2 kamera, touch og fullt tastatur som er veldig bra å skrive med, + at det er med veldig mye , til den når du kjøper den, så gps. og mange bra programmer. Jeg har denne mobilen og er veldig fornæyd med den, tastature venner man ser fort til ( hvertfall jeg ) selv om det litt klønete ut. Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hei, tror Iphone er en fin mobil for deg;) den har kanskje ikke mer enn 2 MP, men i det siste har amobil.no skrivd en rekke artikler om at folk ikke trenger mere enn 2 MP, og det med MMS kan fikses med 3 parts prog. men hvem sender MMS nå om dagen, det koster penger i tillegg, Blåtann finnes Jeg må nok skuffe deg mister! Det går ikke an å overføre filer gjennom Bluetooth'en til iPhone Skal man overføre noe til eller fra telefonen, så er det nok kabel det må gå i. Hvorfor har den da bluetooth? Koble til trådløst handsfree og slikt? Trenger du ikke A2DP da?? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 A2DP er ikke nødvendig, det gjør bare at du får stereo lyd. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Blåtann finnes Haha. Joa, det finnes, men du finner det ikke i iPhone. iPhone har bluetooth på papiret men ikke i praksis. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Blåtann finnes Haha. Joa, det finnes, men du finner det ikke i iPhone. iPhone har bluetooth på papiret men ikke i praksis. Rykter om at det kommer en hack som gjør Bluetooth'en i iPhonen brukelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå