boundishh Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ja er det mulig , hvis jeg monterer el.nett med blinklys, fjern/nær lys ,bak/bremse lys , speedometer osv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvis den er typegodkjent og går gjennom en kontroll så skulle det ikke være noe problem. Da teller alt over 50cc og under 125cc som lett mc. Har ikke erfaring med å registrere sykler som ikke tidligere har vært godkjent for bruk på vei så jeg snakker bare på prinsippielt grunnlag. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 hvordan finner jeg ut om den er type godkjent da? sende ramme.nr til biltilsynet f.eks? Lenke til kommentar
sparemaster Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bare å droppe det på forrhånd.. Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vil tro de fleste crossere bråker for mye for å kjøre på veien... Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er stor sansynlighet for at noe må gjøres med den. Snakk heller med trafikkstasjonen, de kan gi mer presise svar enn noen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå