andm Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 En venn av meg har mistet mobilen sin i ferskvann, og etter en del tørking så fungerte den, men den hadde ikke dekning i det hele tatt. Hva skyldes dette problemet? Kan det fikses via datakabel? Lenke til kommentar
Malice Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Den er nok bare å kaste da dette skyldes fysiske feil på tlf Lenke til kommentar
YBD Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg har egentlig ikke peiling, men det høres jo ut som det er antennen som er ødelagt. Isåfall kan vennen din kjøpe en ny antenne til 98 kroner på www.hammar.no Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 eller bruke 400kr med meg så får du "ny" tlf, to deksel, to batteri, datakabel og programvare, kansje ein handsfree viss eg finner også.. men dette tilbudet gjelder bare fram til eg legger den ut på qxl.no da Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Vil heller kjøpt en t200 fra SonyEricsson enn å prøve å få liv i en Nokia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå