stianha Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ulven er tilbake i heilagdomen, og det med bisarre drap og ei heftig sexscene. Les mer Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hvor mange filmer er det egentlig om varg veum da?? og kommer disse på en samleboks til slutt?? noen som vet? ikke sett noen av de enda...venter til de kommer på boks for har hørt de skal være bra Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det skal bli totalt seks filmer. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 vet du om de kommer på en samleboks da??og er de verdt og se?? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg har sett alle de 3 første filmene og de er trygt plassert i min DVD-hylle. Om du skal se dem eller ikke, det kan ikke jeg avgjøre. Det jeg har følt er at det er "underholdende" filmer som holder på oppmerksomheten, men det er ikke mer enn det. Det som kanskje holder meg aller mest "klistret" er nok skuespiller Trond Espen Seim. Jeg var selv en forkjemper for at Varg skulle være en bergenser, men Trond gjør seg veldig fortjent til rollen som Varg Veum og tolker rollen meget godt og som anmelder skriver: Han opptrer med ein tyngde og autoritet som vanskeleg lar seg kopiere, og samtidig klarer han å formidle kjensler på ein truverdig måte.Jeg kunne ikke sagt det bedre selv Noe annet som jeg liker godt med filmene er å se på forholdet mellom Veum og rollen spilt av Bjørn Floberg (husker ikke rollenavnet), jeg synes de spiller perfekt sammen og replikkene de får når de snakker sammen gjør det som regel enda bedre. Helt til slutt vil jeg nevne at det som trekker ned for min del er at jeg synes det blir litt for lite bergensfølelse over det hele. TSP Endret 4. april 2008 av TSP Lenke til kommentar
mad-fun Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 er det noen som vet hva låten i begynnelsen av filmen heter? den som blir spilt rett før Ruth blir funnet hengt. Lenke til kommentar
Skywalker78 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Ulven er tilbake i heilagdomen, og det med bisarre drap og ei heftig sexscene. Les mer I sluttsekvensen når tvillingene blir funnet; hvor ble det av kona??? Endret 1. september 2008 av Skywalker78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg