AvidGamer Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ok, har et stort problem her. Jeg må flytte noen filer over til et annet HDD. Men når jeg tar enten "Copy" eller "Cut" for å flytte mappen får jeg beskjed at filnavnet er for langt. Og jeg må eventuelt omnavne de til kortere. MEN dette her helt totalt uaktualet siden det dreier seg om over 50 000 filer. Fins det en løysning forbi dette? (Kjører Vista) Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvilke filsystem er det snakk om her? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Gi mappene disse filene ligger i kortere navn. Og ikke kopier mappen med filene inn i en undermappe, men rett på den eksterne disken. Sørg for at disken er formatert med ntfs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 eventuelt rar dem til en fil med kort navn. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du kan jo markere alle filene med CTRL+A, for så å trykke F2 for å skifte navn på alle samtidig, om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jo, men å rename filene er uaktuelt siden de er betegnet forskjellige og med viktig informasjon sånn at vi vet hva som er på de. Men skal prøve forslaget å pakke de ned. Det har jeg ikke tenkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå