jallajoj Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Heisann noen som har noen erfaringer med dette skjermkortet? Det har etter hva jeg har forstått samme kjerne som Geforce go 7950 GTX, eller tar jeg grådig feil her? Tenker da i hovedsak på litt eldre spill som TES:Oblivion, X³Reunion kansje teste ut ett og annet nytt spill. Om det er samme kjerne, er det da mulig og installere drivere for Geforce go 7950 GTX, etter hva jeg har lest så er Quadro kortene hovedsakelig beregnet på 3d/cad programmer. Maskinen er en Dell precision M90 som jeg har muligheter for og få kjøpt brukt for en billig penge Endret 3. april 2008 av jallajoj Lenke til kommentar
jallajoj Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Hmm ingen som har noen erfaring med det? stort sett alt jeg finner er en link til notebookreviews.com og viser ikke annet enn 3dmark Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ifølge Notebookcheck ser det ut til å fungere. Litt søking på forumet på laptopvideo2go viser også at en del andre har hatt suksess med å bruke dette kortet/maskinen til spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå