DezTruckTor Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har et videoklipp (ca. 15 minutter langt, lagret i .flv format og eksportert fra Adobe Premiere). Dette videoklippet inneholder flere scener, og jeg lurer på om det er en måte jeg kan lage til en knapp eller link som gjør at filmen hopper frem til et spesielt punkt i tid (f.eks. 1min24sek) (kanskje noe lignene funksjonaliteten som finnes i Google Video, hvor man kan lage linker som gjør at man kan hoppe rett til et punkt i filmen). Alternativt, kan jeg dele opp alle scene i separate .flv-filer, men da er spørsmålet; hvordan får jeg til å spille disse etter hverandre, og i tillegg ha en oversikt over hvor man befinner seg i tid i forhold til hele filmklippet. Takker for alle innspill Lenke til kommentar
decophly Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Har nettopp begynt selv med flash så er usikker om dette funker, men ville laget en button eller noe liknende også på actions skreve noe slik som dette; stop(); NewButton.onRelease { gotoAndPlay(frametilnyscene); } Var det noe slik du var ute etter? Endret 3. april 2008 av decophly Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Ok, fant vel egentlig det jeg var ute etter her: http://www.adobe.com/devnet/flash/articles...mediapreso.html Ferdig template som med små modifikasjoner, passer perfekt for mitt bruk. Uansett, takker for svar decophly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå