Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt en CPU socket A?

Sewero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lenke til kommentar

jeg har en gammel socket A cpu liggandes i en pc jeg ikke bruker. er jo noen år gammel nå, kjøpte vel i 2002 trur jeg. husker ikke åssen type det var, men den var sikkert i det minste gjennomsnitts på den tia. kan sikkert sjekke det senere i dag. ja den kan du få gratis av meg. kan ikke garantere at den virker da, grunnen til at jeg ikke bruker den pcen bl. a. er fordi den slår seg ikke på, og jeg gidder ikke finne feilen.

Lenke til kommentar

Jeg takker ja til alle pc deler så dere vet det, har ett ganske stort lager nå med reserve deler i skapet :p Jeg trenger socket A til den pc-en jeg vil ha opp og gå nå og socket 939 til den andre pc-en, harddisker store og små tas imot. Egentlig alt av deler^^

Lenke til kommentar
jeg har en gammel socket A cpu liggandes i en pc jeg ikke bruker. er jo noen år gammel nå, kjøpte vel i 2002 trur jeg. husker ikke åssen type det var, men den var sikkert i det minste gjennomsnitts på den tia. kan sikkert sjekke det senere i dag. ja den kan du få gratis av meg. kan ikke garantere at den virker da, grunnen til at jeg ikke bruker den pcen bl. a. er fordi den slår seg ikke på, og jeg gidder ikke finne feilen.

Fått skjekket?

Lenke til kommentar

Fått skjekket?

ja, fikk han ut til slutt hehe. Athlon 2600 hvis jeg ikke tar helt feil. interessant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...