taleg Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Trenger litt hjelp.. Holder på å legg om litt her hjemme for å få digital lyd fra X-fi kortet til hovedannlegget Trenger i samme omgang ny pc høyttaler så jeg kan kjøre digitalt hele veien og har derfor behov for et 5.1 sett med digital optisk og RCA. Helst så billig som mulig, skal bare brukes når hovedannlegget brukes til film/musikk og til spilling. Hvilke mulighgether har jeg.. for jeg får ikke opp noe hvis jeg søker på det i prisguiden.. Hjep !!! Edit: Topic og noen skrive feil.. Taleg Endret 3. april 2008 av taleg Lenke til kommentar
taleg Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Helst 5.1 men jeg kan klare meg uten, bruker jeg 5.1 kan jeg kjøre 5.1 også rett i hovedannlegget uten å endre noen instillinger og det hadde vært veldig deilig.. Kom gjerne med et annlegg som ikke er 5.1 også, er åpen for det meste... Taleg Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Z5500 anbefales på det sterkeste der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå