Pho3nix Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei! Jeg bor i en leilighet med en hel rekke naboer både under, over og rundt. Liker å spille ganske høy musikk men får stadig klager av naboen som bor under meg at det rister i taket dems pga at bassen slår ned. Høyttalerene mine står på gulvet uten noe form for dempning under. Har vurdert å kjøpe spikes men folk sier at det ikke hjelper mot risting i gulvet. Noen som har noe forslag på hvordan jeg kan dempe bassen som slår ned til naboen under? Gjerne ikke alt for dyr takker Lenke til kommentar
tevil Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg kjøpte noen puter til suben min. Funker greit nok syns jeg. Merket det ikke veldig mye, men så har jeg stilt min sub veldig lavt i forhold til maks-nivået den har. På harde og tynne gulv (laminat) så er det visstnok anbefalt. hihiklubblink Lenke til kommentar
Pho3nix Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Okay, hvor kjøpte du putene? Har subber også men den bruker jeg ikke fordi jeg får klager bare av høyttalerene Har forresten parkettgulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå