MrL Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hei jeg lurer på når/om internetlinjene vil bli oppgradert. Bor på et sted det er kun er mulig å få max 2000/300. Det er kun snakk om noen meter/km unna kunne jeg sikkert fått dobbelt, og det verste er at vi skulle blitt oppgradert mange ganger, så hadde vel sittet på en 6 eller 8 Mbps linje nå hvis det hadde vært mulig! Når bli disse linjene oppgradert? Snart er jo jaggu meg mobilnettverket kjappere enn internettlinja mi! Endret 3. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Så lenge du har ADSL vil nok ikke disse løftene innfris. Det er en praktisk maksimalhastighet som ikke kan overskrides. Det finnes raskere teknologier som VDSL og ADSL2+ men det er de som bor nærme sentralene som får de største fordelene av en slik teknologi. Tast inn telefonnummeret ditt HER så kan du få svar på mulighetene du har. Endret 3. april 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lite trolig at linjene blir oppgradert med det første, sentralene derimot blir gradvis oppgradert til å støtte adsl2+. bor du for langt fra utbygd sentral/koblingspunkt er det værre. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 heldig du, jeg sitter på 650/200 knappe 5 min fra kongsberg sentrum. Hadde vært greit om linja mi blir oppgradert først. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 heldig du, jeg sitter på 650/200 knappe 5 min fra kongsberg sentrum. Hadde vært greit om linja mi blir oppgradert først. Har du sjekket Nextgentel? De tilbyr langdistanse ADSL2+ som gir inntil 1800/350Kbs. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hmm men antakligvis kommer det vel en ny adsl type eller no som gjør linjene kjappere etterhvert da ell? Har prøvd Nextgentel sin telefonskjekk, står bare ja du kan ha bredbånd, men ikke hvor mye. Andre sider viser 2000/300 max. Men nextgentel har vel ikke noen bedre linjer de? Endret 4. april 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå