John_Torvald Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Korleis dempe støyen (uten stille vifter) svært billeg? matter osv! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Legg på asfaltplater på alle åpne flater(inne i kabinettet selvfølgelig),disse fåes kjøpt hos de fleste lokale bilrekvisitaforhandlere.IKKE kjøp dette hos Microplex(ikke noe stygt om dem,men det blir j*vli dyrt) Lenke til kommentar
Noiseless Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvis du ikke har gått til anskaffelse av støydempermatter kan jeg tipes deg og at en rekke bilrekvisita butikker har svært billige asfaltmatter Til ufattelige 11 lusne kroner for 250 x 158 x 2 mm (med lim) Disse demper vibrasjonen. For å dempe noe av viftestøyen kan det være lurt å bruke skumgummi liknende matter. disse koster ca 80 kroner på samme butikk Denne kombinasjonen har jeg i mitt kabbis...bort i mot lydløs Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skal du ha billig novibes anbefales sykkelslange. En sykkelslange rekker til ca 6-8 harddisker med det oppsettet jeg brukte... Funker som snus! Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skal du ha billig novibes anbefales sykkelslange. En sykkelslange rekker til ca 6-8 harddisker med det oppsettet jeg brukte... Funker som snus! det beste er egentlig syltestrikk. spør din mor, har sikkert noe liggende ikke noe gummi som blir tørr og sprø Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 det beste er egentlig syltestrikk. spør din mor, har sikkert noe liggende ikke noe gummi som blir tørr og sprø Er det ikke nettopp strikk som blir tørr og sprø etterhvert da? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ikke syltestrikk, vet du hva det er? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 det er jo den på norgesglass, den blir vel sprø den også Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Ikke hvis den ikke blir utsatt for sollys. Og de som har stivnet og smuldret opp er gjerne 30-40 år gamle. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Onkelen min driver med teknisk isolasjon så jeg kan vel bruke sånne matter som det er lim på en flata også bare lime det fast på Kabinetet mitt vil det hjelpe no ? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 det er jo den på norgesglass, den blir vel sprø den også Joda, den blir sprø. Den blir sprø like fort som annen strikk. Er nå hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå