Mr.Duklain Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tja, stikker nesen innom forumet av og til Jeg var lærling som serviceelektroniker, altså GK elektro, VK1 Elektronikk, VK2 Serviceelektronikk. Vet disse studiene har fått nye navn siden jeg gikk på skole, så er usikker på hva siste året heter i dag, andre året er vel det som heter VG2 Dataelektronikk eller noe slik. Hehe ok takk for svar Hva gjør du nå fortiden da ? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Driver med det samme enda, bortsett fra portomaskiner og pakkemaskiner og slikt, stort sett kun kopi/print jeg holder meg til. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Får dere bruke bilen privat eller er det snakk om kun for jobb? Jeg kjører firmabilen privat, men det skatter jeg nærmere 3000 i måneden for. Ifølge mitt regnestykke er det egentlig ganske billig for bekymringsfritt bilhold, da jeg ikke betaler noe for drift utover litt skatt på bompasseringer i fritida og drivstoff dersom jeg skal ha fri mer enn 3 dager sammenhengende. Lenke til kommentar
hjorten_ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) . Endret 22. desember 2014 av hjorten_ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Høres nesten ut som du jobber hos ricoh Ja, jeg lurer litt på det selv også, men når jeg kikker ut av vinduet hvis jeg er inne til lunsj stirrer jeg jo rett på en svær Ocè-logo Lenke til kommentar
hjorten_ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hehe, ja kan jo begynne å lure avogtil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå