cossiest Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei Er det noen som jobber med kopimaskiner eller innenfor et kopimaskin firma? Hva tjener en tekniker som reiser rundt og fikser kopimaskiner eller system\service tekniker? Lenke til kommentar
hjorten_ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hei jobber med service på kopimakiner i stavangerområdet.har 360k i året i grunnlønn.Andre i samme bransje her eller ? Endret 22. desember 2014 av hjorten_ Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Det var ikke så gal sum. Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 1,5 år i bransjen. 330k i året. Lenke til kommentar
hjorten_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 ikke så galt med 330k etter 1,5 år, stavanger du også jobber eller? Andre som skrur kopimaskiner også her eller ? Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Neida er ganske fornøyd med den lønnen. Med tanke på at jeg ikke har noe spes utdanning heller, i hovedsak selvlært. Jobber i Sør-Trøndelag Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) har jobbet 2 år i bransjen, men har erfaring fra elektronikk osv før. ligger på grunn lønn på 340k i året. Hva jobber dere som? Rene teknikkere? Noen som er organisert? Har tenkt litt på det, men ikke bestemt meg enda.. Endret 18. mai 2008 av cossiest Lenke til kommentar
hjorten_ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) jeg jobber som teknikker ute hos kunder der jeg fikser multifunksjonsmaskiner, kopler opp litt i nettverkog det som hører til. Endret 22. desember 2014 av hjorten_ Lenke til kommentar
cossiest Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Hvis man får tarrif, så kan man få høyere lønn hvis tarriffen er høyere da.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg er lærling innen denne bransjen, etter hva jeg regnte meg frem til vil jeg tjene litt i overkant av 300'000,- når jeg er ferdig med lærlingtiden. Jeg driver med samme som hjorten_, i tillegg til litt andre ting (frankering, pakkemaskiner, projektor, etc) Vi holder på innenfor begge agderfylkene. Endret 23. mai 2008 av Firesky Lenke til kommentar
hjorten_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) . Endret 22. desember 2014 av hjorten_ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Etter endt læretid i Konica Minolta i februar jobber jeg nå i Oslo for et av de tre andre store firmaene i kopibransjen med en startlønn på 300k. Jobber dere andre direkte for KM/Ricoh/Canon/andre leverandører, eller jobber dere for forhandlere? Lenke til kommentar
hjorten_ Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) . Endret 22. desember 2014 av hjorten_ Lenke til kommentar
Strukt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Har byttet arbeidsgiver, jobber fortsatt med kopi/print - onsite. (Forhandler). Er det bare jeg som stortrives med å være print tekniker? Det er ikke så mange unge i denne bransjen merker jeg. Jeg er 28. Grunnlønna er på 360k nå. Blir sikkert mer neste år. Bor i Trondheim. Endret 6. november 2009 av Strukt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har byttet arbeidsgiver, jobber fortsatt med kopi/print - onsite. (Forhandler). Er det bare jeg som stortrives med å være print tekniker? Det er ikke så mange unge i denne bransjen merker jeg. Jeg er 28. Grunnlønna er på 360k nå. Blir sikkert mer neste år. Bor i Trondheim. I mitt firma er gjennomsnittsansenniteten på 25-30 år, så det virker som om folket trives med jobben... Jeg stortrives med å være ambulerende tekniker, elsker å aldri helt vite hvor jeg skal i løpet av dagen, går på veggen om jeg skal til samme plassen og være der noen dager på rad... Lenke til kommentar
nicwer Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hva var startlønnen deres??? har prosjekt skønner dere, så trenger svar om startlønn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Får dere bruke bilen privat eller er det snakk om kun for jobb? Lenke til kommentar
hjorten_ Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 startlønnen der jeg jobber er idag ca 350k i året...kommer litt ann på utdanning å sånn da Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Jeg er lærling innen denne bransjen, etter hva jeg regnte meg frem til vil jeg tjene litt i overkant av 300'000,- når jeg er ferdig med lærlingtiden. Jeg driver med samme som hjorten_, i tillegg til litt andre ting (frankering, pakkemaskiner, projektor, etc) Vi holder på innenfor begge agderfylkene. Siden dette var skrevet for nærmest tre år siden så tviler jeg på svar men hva var du lærling som data-elektroniker? Endret 10. januar 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tja, stikker nesen innom forumet av og til Jeg var lærling som serviceelektroniker, altså GK elektro, VK1 Elektronikk, VK2 Serviceelektronikk. Vet disse studiene har fått nye navn siden jeg gikk på skole, så er usikker på hva siste året heter i dag, andre året er vel det som heter VG2 Dataelektronikk eller noe slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå