Gå til innhold

Hva tjener en kopimaskin, service eller system tekniker?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

har jobbet 2 år i bransjen, men har erfaring fra elektronikk osv før.

ligger på grunn lønn på 340k i året.

 

Hva jobber dere som?

Rene teknikkere?

Noen som er organisert?

 

Har tenkt litt på det, men ikke bestemt meg enda..

Endret av cossiest
Lenke til kommentar

Jeg er lærling innen denne bransjen, etter hva jeg regnte meg frem til vil jeg tjene litt i overkant av 300'000,- når jeg er ferdig med lærlingtiden.

Jeg driver med samme som hjorten_, i tillegg til litt andre ting (frankering, pakkemaskiner, projektor, etc)

Vi holder på innenfor begge agderfylkene.

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har byttet arbeidsgiver, jobber fortsatt med kopi/print - onsite. (Forhandler). Er det bare jeg som stortrives med å være print tekniker? Det er ikke så mange unge i denne bransjen merker jeg. Jeg er 28.

 

Grunnlønna er på 360k nå. Blir sikkert mer neste år.

 

Bor i Trondheim.

Endret av Strukt
Lenke til kommentar
Har byttet arbeidsgiver, jobber fortsatt med kopi/print - onsite. (Forhandler). Er det bare jeg som stortrives med å være print tekniker? Det er ikke så mange unge i denne bransjen merker jeg. Jeg er 28.

 

Grunnlønna er på 360k nå. Blir sikkert mer neste år.

 

Bor i Trondheim.

 

I mitt firma er gjennomsnittsansenniteten på 25-30 år, så det virker som om folket trives med jobben...

Jeg stortrives med å være ambulerende tekniker, elsker å aldri helt vite hvor jeg skal i løpet av dagen, går på veggen om jeg skal til samme plassen og være der noen dager på rad...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg er lærling innen denne bransjen, etter hva jeg regnte meg frem til vil jeg tjene litt i overkant av 300'000,- når jeg er ferdig med lærlingtiden.

Jeg driver med samme som hjorten_, i tillegg til litt andre ting (frankering, pakkemaskiner, projektor, etc)

Vi holder på innenfor begge agderfylkene.

Siden dette var skrevet for nærmest tre år siden så tviler jeg på svar men hva var du lærling som data-elektroniker?

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Tja, stikker nesen innom forumet av og til :p

 

Jeg var lærling som serviceelektroniker, altså GK elektro, VK1 Elektronikk, VK2 Serviceelektronikk.

Vet disse studiene har fått nye navn siden jeg gikk på skole, så er usikker på hva siste året heter i dag, andre året er vel det som heter VG2 Dataelektronikk eller noe slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...