KristineS Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Her er et bilde jeg tok i fjor høst. Eksperimenterte med å ta bilde av vann med forskjellige lukkertider, for å skape bevegelse i bildet. Orignalbildet Bildet etter etterbehandling i pspXI. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du burde ha med noe som ikke var i bevegelse i bildet for nå så det veldig uskarpt ut uten noe referansepunkt Eks: Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du må jo ha noe annet i bildet enn bare vann for å gjøre dette spennende. Du har også anvendt litt for kort lukkertid, sånn at det bare ser uklart ut. Når du tar over 10 sec blir det mer spennende. Du kan kjøpe ND filtere for bedre kontroll over lukkertider. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg vet jeg kunne ha brukt lengre lukkertid, men det er ikke så lett at det blir stødig når jeg ikke har stativ og sånt. Dessuten er det bare et lite kompaktkamera jeg har:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå