Killer_DT Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hallo. Jeg har kjøpt nytt HK til PC-en til en kamerat, og nå når det nye HK-et, et Asus Striker II Formula er montert, så låser pc-en seg veldig ofte. Det kan ta 6-7sec eller det kan ta 2min. Grunnen til at jeg poster her i HK tråden er at jeg er rimelig sikker på at RAM (OCZ-6400-"vista upgrade"), CPU(e6600), og GFX (8800gts/320) funker fint. GFX og ram har jeg selv hatt i min egen PC over litt tid. RAM har jeg også testet å overklokke endel i min egen PC. Jeg har prøvd å sette tingene som SNIPPSAT forteller om i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=921644 Jeg har prøvd den biosen som HK kom med, (fra feb.2007, den nyeste bios(fra 25.03), og den nest nyeste(feb 2008). Har prøvd clear cmos+load bios def. tusen ganger. Sette riktige og slakkere minnetimings manuelt, samt fast spenning: 1,9v og 2,0v. Håper noen kan hjelpe meg her, har ikke tatt i nForce chipsett siden nforce4. EDIT: Viste seg å være noe fokk med harddisken. Brukte et eller annet samsung program til å reformatere driten, og nå ser det ut til å funke. Endret 3. april 2008 av Killer_DT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå