bjaa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg bruker det messenger programmet, msn messenger, det ser ut som om det lever sitt eget liv vistt... I dag og i går så forlot jeg pcen i noen timer, satt den på switch user mens messenger var oppe... Da jeg kom tilbake så var det 20 messenger vinduer som var oppe, men det gikk i kke ann¨å åpne de, så jeg tokk lukk gruppen i xp... Etter hvert kommer det at de og de har godtatt at hjeg sendte de det og det dokumentet...jeg har da aldri sendt noe dokument, så mens jeg var borte har messengeren min sendt passord lista mi til mange i messenger! faen nå er jeg forbanna på messenger, hva kan det være? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Nei si det... Personlig ville jeg avinnstalert Msn, og heller brukt f.eks trillian, som gjør samme nytten. Selv om du har Xp er det mulig, finnes flere oppskrifter på hvordan du gjør dette på nettet Lenke til kommentar
OeO Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det med at den sender passordet kan jo være et virus. Mange virus som er lang for messenger. Scann hele hardisken grundig. Hvis d ikke er virus er det sikkert bare microsoft Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Var borti at messenger'n sendte en fil, blaargh.exe (i windows-mappa), til alle påmeldte kontakter hvert 10. minutt. Det var litt kjedelig. Det kom ikke opp vindu engang; bare folk som svarte ting som "hva pokker er det?" og sånn. Tok ei tid før jeg fant ut hva som skjedde. "Jeg har da vel ikke sendt deg noe!?" Det kan jo være noe av det samme. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Messenger kan bli infisert av virus. sikkert det som har skjedd. Bruk heller Trillian. Mye bedre program. Støtter ICQ, AIM, Yahoo og IRC også. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 off topic: likte det ikke helt Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Haha.. husker en kompis hadde det der. Det han hadde var et virus, men jeg vet ikke om det er det du har, men jeg tipper det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Var borti at messenger'n sendte en fil, blaargh.exe (i windows-mappa), til alle påmeldte kontakter hvert 10. minutt. Det var litt kjedelig. Det kom ikke opp vindu engang; bare folk som svarte ting som "hva pokker er det?" og sånn. Tok ei tid før jeg fant ut hva som skjedde. "Jeg har da vel ikke sendt deg noe!?" Det kan jo være noe av det samme. Det har den også gjor, blaargh.exe...hva er det for no? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Det har den også gjor, blaargh.exe...hva er det for no? Si det The easiest way to stop it from running is to run "regedit" and remove the following key: HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersion RunSupernova Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 graqtulerer du har fått en kazaa orm se her den er ikke hyggelig ligger jo på medium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå