Gå til innhold

Hjelp, messenger lever sitt eget liv!


Anbefalte innlegg

Jeg bruker det messenger programmet, msn messenger, det ser ut som om det lever sitt eget liv vistt...

 

I dag og i går så forlot jeg pcen i noen timer, satt den på switch user mens messenger var oppe...

Da jeg kom tilbake så var det 20 messenger vinduer som var oppe, men det gikk i kke ann¨å åpne de, så jeg tokk lukk gruppen i xp...

Etter hvert kommer det at de og de har godtatt at hjeg sendte de det og det dokumentet...jeg har da aldri sendt noe dokument, så mens jeg var borte har messengeren min sendt passord lista mi til mange i messenger!

faen nå er jeg forbanna på messenger, hva kan det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var borti at messenger'n sendte en fil, blaargh.exe (i windows-mappa), til alle påmeldte kontakter hvert 10. minutt. Det var litt kjedelig. Det kom ikke opp vindu engang; bare folk som svarte ting som "hva pokker er det?" og sånn. Tok ei tid før jeg fant ut hva som skjedde.

 

"Jeg har da vel ikke sendt deg noe!?" :)

 

Det kan jo være noe av det samme.

Lenke til kommentar
Var borti at messenger'n sendte en fil, blaargh.exe (i windows-mappa), til alle påmeldte kontakter hvert 10. minutt. Det var litt kjedelig. Det kom ikke opp vindu engang; bare folk som svarte ting som "hva pokker er det?" og sånn. Tok ei tid før jeg fant ut hva som skjedde.

 

"Jeg har da vel ikke sendt deg noe!?" :)

 

Det kan jo være noe av det samme.

Det har den også gjor, blaargh.exe...hva er det for no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...