EinarEriksen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Telenors kampanje blir stoppet enda en gang for brudd på markedsføringsloven. Les mer Lenke til kommentar
NanX Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Herlig at noen endelig slår Telenor på hånden! Keep up the good work! Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ikke noe nytt at telenors sterkeste kort er villeding av kunder og dårlig/feil informasjon om sine prisplaner. Elendig at en så stor aktør ikke kan holde seg til virkeligheten og sette kunden først. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Patetisk av Telenor. Håper inderlig de får en real straff for dette og ikke bare kampanjen fjernet. Dette er tross alt andre gangen de bryter reglene. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tja. Hadde jeg kunnet tjener mer penger hadde jeg lett gjort slikt telenor har gjort. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Du hadde lett brutt loven for å tjene penger ja? Det er mange måter.. bare til å sette igang. Trenger ikke være telenor for å bryte loven. men du må gjerne være telenor for å slippe unna med det. og i tillegg få sympati fra folk som ikke vet bedre. Endret 3. april 2008 av bo1e Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dette er vel ikke noe annerledes enn "Ring gratis"-påstandene tele2 og Chess har kommet med lenge. Kanskje noen burde klaget på de også, eller er det bare telenor som skal henges ut? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 tele2 og chess informerer (riktignok i liten skrift, men de gjør det) om at det ikke er fullstendig gratis, og har dermed gjort sin jobb. Lenke til kommentar
hallis86 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Telenor sin FriVenner reklame er jo akkurat lik sammenlignet med informasjon om startpris i Tele2 og Chess reklamene. Og det står faktisk mnd.pris og startavgift med god og leselig skrift i FriVenner reklamen. Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Håpar at Telenor snart får forbod mot all reklame etter så mange svindelforsøk. Dei er vel berre misunnelege på at Onecall veks så fort, fordi kundane faktisk kan ringe gratis der, og derfor har dei lov til å bruke det eksklusive ordet "gratis". Sidan T€l€nor ikkje godtek å levere tenester som er gratis, så kan vi satse på at Telenor mobil forsvinn frå privatmarknaden innan 10 år, fordi dei vil oppleve hard konkurranse av gratis tenestar. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Håpar at Telenor snart får forbod mot all reklame etter så mange svindelforsøk. Det var vel litt drastisk Uansett er jeg enig i at det er fryktelig klønete av Telonor å komme med feilopplysninger en gang til når det ikke er så lenge siden de ble stoppet Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) eller hva med "ingen abonements avgift" eller ingen månedlig avgift fra Netcom, Tele2, Chess, OneCall, osv,osv,osv Bare en liten minstefakturering på 99,- Det er gratisen sin det !!! Til og med Telenor har kastet seg på denne. Endret 3. april 2008 av geirandreo Lenke til kommentar
Arne Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Onecall har ikkje minstefakturering på 99kr. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 One Call Mobil Aktiv - for deg som har en aktivt telefonbruk Pris Etablering 0,00 Nummeroverføring 0,00 Månedspris 0,00 Oppstart pr samtale 0,39 Samtalepris pr min * 0,39 SMS ** 0,39 Minimumsfakturering pr mnd 99,00 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 OneCall er abonnomentet sitt, det. Ikke noe minste månedsbeløp eller annet dritt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 hva er det jeg da har hevet ut i min forige post? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Da skal jeg få lov til å beklage på vegne av Arne og meg selv, og si at vi snakket om One Call Mobil Faktura (jeg så ikke den posten med uthevet skrift før jeg sa at One Call ikke hadde minimumsfakturering) Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Helt enig i at det skal noe til å slå One Call, om de ikke kan lyve litt. Jeg har One Call Mobil Faktura, og jeg bruker mobilen en del (synes jeg selv iallfall). Jeg har ikke fått regning på 4 måneder nå. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg har nettopp byttet til One Call SIM-kortet begynner å virke 10. april Gleder meg :!: Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Et merklig abo, man blir jo truet til å være småforbruker av mobilen da prisen går opp til 0,80 etter 120 min. Ergo storforbruker holder seg unna. En vanlig bruker som velger dette abo får de ikke inn penger i det hele tatt, hvor er butikken. Endret 3. april 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg