Haltemien Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Halla wolla schpaa! Lurer på om jeg skal kjøpe et nytt skjermkort og har et par spørsmål Hvem av disse burde jeg kjøpe? Radeon HD 3870X2 modeller OG Hvor mye strøm vil en av disse korta bruke? Har bare 400w strømforsyning. Bør jeg kjøpe noe større? Og hvor mange W bør det være? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvis du vil være så snill å oppgi alle spesifikasjoner på PC-en, så kan vi lettere se om PSU-en din kan klare å drive skjermkortet. Lenke til kommentar
Haltemien Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Hvis du vil være så snill å oppgi alle spesifikasjoner på PC-en, så kan vi lettere se om PSU-en din kan klare å drive skjermkortet. Hadde ikke vært så dumt det Jeg ahr en amd athlon 64 x2 6000+ med 2g ram, med et standar MSI hovedkort. Lyd osv er intergrert i hovedkortet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg vil tro TDP på det kortet ligger på rundt 200W. Dermed er ikke å benekte at en ny PSU hadde vært å foretrekke. Men du ville nok greid å få bilde på skjermen. Lenke til kommentar
Haltemien Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Jeg vil tro TDP på det kortet ligger på rundt 200W. Dermed er ikke å benekte at en ny PSU hadde vært å foretrekke. Men du ville nok greid å få bilde på skjermen. Men hvor mre mer W burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg vil si at alt fra 600W og oppover vil være naturlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå