David92 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Søsteren min installerer og laster ned ting uten å tenke på at hun bruker opp all plassen på dataen. Jeg har gjort henne til en standard bruker da, men hvordan kan jeg gjøre sånn at hun bare kan bruke 50gig av hardisken? Jeg fikk nylig formatert PC-en, men hun har allerede brukt 20gig.... Glad om noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) I Windows XP Proffesional har du vertfall mulighet til å konfigurere harddisk kvoter for hver enkelt bruker. Regner med at lignende funksjonalitet finnes i Vista. Endret 3. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
David92 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Har dessverre ikke windows xp :S Hele pc gikk klikkoss, fikk den nettopp tilbake fra datakjeden i trondheim.... Tar evigheter å sende (eg bor i stavanger) Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jo men regner med at akkurat det samme finnes i Vista. Høyreklikk på et harddisk volum velg egenskaper og deretter kvoter. Yep sjekket...det gjøres på akkurat samme måte. Endret 3. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
David92 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Tror det funker nå =D Lot hun få 70gig. Vanligvis er eg ond med henne, men i dag er jeg i godt humør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå