skreii Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 9800GTX snart, men hvilken produsent bør man gå for? Jeg har Asus Hovedkort, bør jeg da går for Asus sin versjon av 9800GTX? Jeg har selv bare hatt Gainwardkort, og har lyst til å kjøpe det nå også, men er noen versjoner bedre enn andre? ) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eneste som kan være anderledes på de forskjellige produsentene er klokkefrekvenser, minnemengde, utstyr som følger med kortet, klistremerket på kortet, kjøler og garanti. Med andre ord: Veldig lite. Selve kortet er identisk, da alle produsentene får kortene sine fra nVidia. Lenke til kommentar
skreii Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Okei, takk : ) har bestandig lurt på det der Endret 3. april 2008 av skreii Lenke til kommentar
Haltemien Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 BTW Hvor mye bedre er 9800GTX i forhold til 8600 GTS 512mv? Lenke til kommentar
Neverest Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Skulle tro de kom med minne fra Nvidia også, siden alle er sluppet med 512 mb ram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå