Joachim_F Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sierra har kunngjort at The Bourne Conspiracy skal lanseres til sommeren. Les mer Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kult! Håper bare de har gjort en bedre jobb enn stort sett alle andre spill basert på filmer Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Selvom, som edge sier, slike spill blir piss skal jeg faktisk prøve dette. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ser jo greit ut dette. Men hvorfor ikke Ta RAMBO ut i spillverden? det er jo sikkert mye kulere Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tror jeg gleder meg Nærkampene ser tøffe ut Virker ikke som om han skal ligne på Damon though Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Dette blir nok et spill jeg enten skaffer meg når det finnes til en hundrings, eller jeg er desperat etter et skytespill, og nettopp har fått lønn. Med forbehold om at jeg kan bli gledelig overrasket, har jeg liten tro på dette. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Kommer nok ikke til å kjøpe et nytt spill før minst et halvt år etter Gta IV har kommet, så dette får vente... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg kommer sikkert også til å bruke mye tid på GTA Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ser jo greit ut dette. Men hvorfor ikke Ta RAMBO ut i spillverden? det er jo sikkert mye kulere http://en.wikipedia.org/wiki/Rambo_(video_game) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg