Nicolas9 Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 SX1 heter den nye tredje generasjons mobiltelefonen til Siemens. Den ser tøff ut, den har det meste du kan tenke deg, men har taster som sitter på siden av displayet, noe som i mine øyne er litt sært... Eller er det noen som tror de kommer til å klare å skrive kjapt med de tastene? Les om den på: http://www.cool.no/mobil_og_data/ Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Gammel, GAMMEL, nyhet... Tror ikke taster på sidene blir så vanskelig som mange tror.. Alle spesifikasjonene finnes på www.club-siemens.no forøvrig Ikke er det en 3G mobil heller så. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 LOL, cool.no er virkelig på bærtur her SX1 har ikke EMS (hvem trenger EMS når vi har MMS...) sitat cool.no: "går etter planen kan vi se SX1 i butikkene allerede i juni 2001" Hehe... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 SX1 ser jo ut som at den slår SE sin P800 ! 65 000 farger på displayet, kan tilkobles til PCen via USB port. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 SX1 kommer til å slå P800 langt ned i et par utbrukte, stinkende støvler! Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 LOL, cool.no er virkelig på bærtur her SX1 har ikke EMS (hvem trenger EMS når vi har MMS...) sitat cool.no: "går etter planen kan vi se SX1 i butikkene allerede i juni 2001" Hehe... Hehe... tror nok det var en liten trykkfeil det der med 2001, men det var en ganske stygg trykkfeil også, det var det! Den har nok EMS skjønner du. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Den har nok EMS skjønner du. Den har EMS like lite som du skriver den har UMTS. Jeg gjentar: SX1 har ikke EMS. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 Den har nok EMS skjønner du. Den har EMS like lite som du skriver den har UMTS. Jeg gjentar: SX1 har ikke EMS. Ok, så har den vel ikke det da :oops: Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Den har nok EMS jo. Hvorfor skullle den ikke ha det? Hvordan vet du at den ikke har det Molna? Det står ingenting om det på data-sheet'en? (Det står ingenting om SMS heller har jeg hørt) Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Sx1 Data Sheet "MMS, SMS and Smart Messaging" :smile: Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 jajaja. Så stod det SMS da. Kan vedde to gullpenger (40 kr) på at den har EMS. Selvfølgelig har den det. Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg vedder også to gullpenger (£ 2) på at den ikke har EMS :wink: Siemens har jo alltid oppgitt EMS som feature på de andre mobilene. Ser ikke bort fra at det er Nokias Series 60 som "sperrer" for EMS :-? Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Da har vi en avtale! :wink: Kanskje litt dårlig odds, kanskje du vet noe jeg ikke vet, du er tross alt litt mer "inside" enn det jeg er. Men jeg tror fortsatt støtter EMS. I det minste formatering (B, i, u) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå