Gå til innhold

Motta SMS på PC

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det er mulig å lese/motta tekstmeldinger på en PC?

Tenkte å kanskje lage meg en egen tekstmeldingstjeneste der jeg sender "DVDSOK Terminator 2" for å sjekke om jeg har Terminator 2 i filmsamlingen min, eller "TLF 99999999" for å sjekke telefonkatalogen uten at det koster meg 5-10 kr søket. Ved å koble dette opp mot et abo fra OneCall vil jeg kunne ha 120 kall gratis i mnd :)

Noen som har en ide om hvordan dette kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at dette skulle fungere på en eller annen måte med de nyere USB-modemene også, så lenge man bruker et simkort med vanlig abbonnement istedenfor de som er dedikert til dataoverføring siden disse ofte er sperret for sms/tale. La oss få vite hvordan det går, enten du får det til eller ikke! =)

Lenke til kommentar
Regner med at dette skulle fungere på en eller annen måte med de nyere USB-modemene også, så lenge man bruker et simkort med vanlig abbonnement istedenfor de som er dedikert til dataoverføring siden disse ofte er sperret for sms/tale. La oss få vite hvordan det går, enten du får det til eller ikke! =)

Vil det ikke være logisk at alt som ikke trengs for datatrafikk er fjernet fra modemet for å gjøre det minst mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...