Joachim_F Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det kritikerroste Mr. Robot kan nå spilles uten at du behøver å betale. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Yay Endelig nå som Peggle snart er på 100%, så kommer dette tidsfordrivet. Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 AAAARGH! Dette var en glitrende idé, men Gametap sin måte å kommunisere med serverene på er selvfølgelig sperret fra kontornettet.... får teste når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Hadde vært fint dette, om det ikke hadde vært for at de sperrer for 64-bit OS. De prøver ikke engang, får ikke lov til å laste ned. Jeg er rimelig sikker på at det hadde funket uansett (absolutt alle 32bit applikasjoner har fungert hittil her). Pluss at de sperrer for Opera nettleseren i knowledge base. Skulle ønske jeg i det minste fikk prøve å laste det ned så hadde det funket. Endret 3. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 idiotisk å sperre 64 bit os,,, Argh Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) idiotisk å sperre 64 bit os,,, Argh Så kjipt! Jeg som gleda meg og greier GameTap = Steam 0.5? Endret 5. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Spillet Psychonauts er også gratis på Gametap, noe som var en positiv overraskelse når jeg så det. Har lest om spillet flere ganger men aldri fått muligheten til å prøve det. Når jeg skulle legge det inn fikk jeg derimot beskjed om at "This game will NOT work" siden jeg har X: mappet til en harddisk. Eh. OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg