Akidon Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Er akkurat begynt med FLTK. Men er temmelig noob på området og klarer faktisk ikke første tutorialen engang. Skal bare laget ett enkelt Gui vindu, men jeg får ikke kontakt med en av header filene. Er kanskje mer jeg som ikke kan bruke visual studio skikkelig og ikke fltk som er noe galt med. Men men, her er feilmeldingen: ------ Build started: Project: Foo, Configuration: Release Win32 ------ Compiling... Foo.cpp Foo.cpp(1) : fatal error C1083: Cannot open include file: 'FL.H': No such file or directory Her er forresten tutorialen jeg prøver meg på. Endret 3. april 2008 av Akidon Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Har du lagt til mappen der FLTK ligger i referansene i prosjektet? Du kan ikke forvente at VS magisk vet hvor FLTK ligger. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Joda har compilet hele fltk saken. Og referert til lib osv. Men feilen viste seg å vere en l som så ut som 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå