Xanitra Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Trenger noe bra å lage hjemmesider med. Kun html basert. Jeg brukte Frontpage, men har mistet cden, så nå må jeg finne noe bra. Noen som kan hjelpe`? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Prøv CoffeeCup Free HTML Editor. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vær glad du mistet cden til frontpage Notepad Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, hvis du kan HTML er jo notepad greit. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Eventuelt Textpad. Eller enda bedre, Visual Web Developer, som har en veldig god HTML editor med code comletion og snippets, pluss at den validerer om HTML koden er i samsvar med standarden. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 nice one. ok, takker Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har søkt de siste dagene etter det beste freeware programmet som også fungerer på vista, og foreløpig ser kompoZer best ut: http://www.kompozer.net/features.php kan velge mellom wysiwyg og html koding Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg kom selv med et tips i et annet innlegg her på forumet. Det synes jeg passer bra her også. Har sjekket på hjemmesida at programmet støtter Vista (uten at jeg har testet dette). Mer info fra nedlastingssida deres. NB! Det holder antakelig lenge med "HTML-kit 292" som er gratis og utrolig rask/liten. Den nyere programvaren "HTML-kit Tools" som er nevnt der koster penger, men du kan ha begge to parallelt. Edit tillegg: Det går naturligvis å skrive inn HTML-koden rett i Notepad, men det kan fort bli uoversiktlig. Programmer som har hjelpemidler til å gi deg validerende kode bør foretrekkes. kompoZer ser ut som en greit wysiwyg-variant med slik støtte, men jeg har ikke prøvd denne. I HTML-Kit skriver du koden direkte (full kontroll og lettere å lære HTML), men elementene og attributtene er fargekodet. Det er derfor lett å orientere seg i koden. Du har en arkfane med "preview" slik at du kan veksle mellom kode og forhåndsvisning. Endret 8. april 2008 av BonzoDog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå