redsword Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei. Jeg sitter nå på jobb og vurderer på hva jeg skal gjøre videre etter lærlingetiden. Jeg har gått 1 år med Påbygging for å ta de fagene jeg trenger for å ta forkurs på ingeniør faget. Men er ikke helt sikker på hva jeg vil. Noen som har forslag? jeg har igjen 1 år av lærlingetiden. mvh: Cato Lenke til kommentar
turbz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei. Jeg sitter nå på jobb og vurderer på hva jeg skal gjøre videre etter lærlingetiden. Jeg har gått 1 år med Påbygging for å ta de fagene jeg trenger for å ta forkurs på ingeniør faget. Men er ikke helt sikker på hva jeg vil. Noen som har forslag? jeg har igjen 1 år av lærlingetiden. mvh: Cato HÆ? Du trengr ikke å gå almenn påbygg for å kunne begynne på forkurs. Forkus er det samme som almenn påbygg bare skreddersydd for å gå rett inn på ingeniør etterpå Lenke til kommentar
redsword Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 men siden jeg har de fagene da.. kan jeg gå rett inn til ingeniør utdanninga jeg da? Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Hvis du har påbygget, så slipper du norsk timene, samf timene og engelsk. Kanskje noen andre også, men du trenger fremdeles matten og fysikken, så de fagene tar du på forkurset. Bare tenk deg litt om, er ikke alle linjene som krever det forkurset gir deg. Hvis du tok 2mx på båbygget så kan du gå på feks nith. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå