SHDR Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Odin Sphere er ikke et spill å ta lett på. Den forfriskende miksen av massakrer og matlaging krever dedikasjon, men gir enda mer enn det tar. Les mer Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 En god anmeldelse av et godt spill. Det tar mange timer å gjennomføre. Anbefales ikke til dem utålmodigste av oss:) Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Virker som et spill det motsatte kjønn kan ha glede av. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ojoj, dette så spennende ut. Har alltid hatt en forkjærlighet for spill med slikt design (gjerne jrpg), men har personlig for det meste fokusert på selve opplevelsen. Skal prøve dette uansett, alltid gøy med noe nytt. Er jeg heldig blir det kanskje som Pokémon i gamledaer, som også var et spill som handlet om å lykkes, ikke nødvendigvis å oppleve noe fantastisk Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvordan er framerate i dette spillet? Har lest at mange er misfornøyd med at det blir en del lag i scener/kamper som er tunge å kjøre (det var hvertfall slik i US-versjonen). Noen som har merket noe til dårlig framerate i PAL-versjonen? Lenke til kommentar
Leks Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ja, jeg la også merke til kjønnsdissikirimeringen. Fy faen asså, Gamer.no, jeg trodde bedre om dere! Lenke til kommentar
Woodhome Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 En av de aller beste anmeldelsene jeg noen gang har lest. Btw, her var det en del felles med Valkyrie Profile. Noen sammenheng? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Btw, her var det en del felles med Valkyrie Profile. Noen sammenheng? Det er ingen sammenheng mellom handlingen i Valkyrie Profile og Odin Sphere. Spillene er utviklet av to forskjellige studioer. Lenke til kommentar
SHDR Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Heisann, takk for tilbakemelding. Jeg prøvde meg på noe litt nytt i denne omtalen, med litt mer dypgående analyse av spillsystemer og hvordan de former opplevelsen. Var det vellykket? Jeg har tenkt å gjøre stilen litt mer tilgjengelig ettersom jeg utvikler den, men var dette interessant og tilgjengelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg