Pondus777 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei Jeg har nettopp laget meg en ny Gmail adresse og får ikke til og logge meg på den på msn... Er det noe jeg må gjøre får at dette skall gå an ?? Takker for svar Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du må registrere deg i passport. Bruk dette skjemaet Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ok, takker Lenge siden jeg gjorde dette sist skjønner du Er over 6 år Btw, i de 3 siste postene jeg har postet her er det du som har svar Her, Her og denne Takker for hjelpen på alle 3 Endret 3. april 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Hei igjen, har et nytt problem... Det går ikke an og bytte nickname på msn'n min, har skjekket og er bare på denne ene adressen .. Her er et bilde : Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du må verifisere med passport Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Det står: Verification not needed Your e-mail address has either already been verified or it doesn't require verification. Hva skall jeg gjøre da?? Har skjekket i innboksen... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Min erfaring er at Passport/MSN-epostene om verifisering kan ta veldig, veldig lang tid. Så er bare å smøre seg med litt tålmodighet så får du nok eposten etterhvert. PS. Guide: Hvordan bruke gmail i msn Endret 3. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå