fakey Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det har seg sånn at hver gang jeg skal se noe som er i flash (gjerne videoer fra YouTube osv.) så kommer det ingen lyd og filmene stopper opp etter få sekunder. I IE fungerer flash helt fint. Har prøvd å formatere PCen en del ganger, men det er det samme hver gang. Noen løsning på dette? Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Last ned flash på nytt. Tror det funker Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 Last ned flash på nytt. Tror det funker Har jo formatert PCen en del ganger, så dermed har jeg jo lasta ned og innstallert flash på nytt en del ganger, uten resultat. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Sjekk at duu har de siste oppdateringene fra windows update. Av en eller annen grunn skal det ha noe å si. Jeg hadde samme problemet, men nå funker (en del) flash hos meg. Drawball fungerer heller ikke. Og java.. Vel, jeg går nok tilake til FF om ikke lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå