tgauslaa Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hei! Jeg har nettopp kjøpt ny pc, men så lurer jeg på en liten detalj. Jeg har prøvd å få det meste i svart og sølv, men så hadde asus bare dvd i hvit utførelse. Jeg har lett litt rundt etter steder som selger frontdeksler til cd/dvd, men har ikke klart å finne noen. Er det noen som kan tipse meg om hvor jeg kan få tak i frontdeksel i f.eks. sort utførelse? Finnes noe slikt i det hele tatt? Egentlig bare en detalj, men har lyst at det skal se litt bra ut... På forhånd takk! Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Hei Ta en titt på www.microplex.no Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?U...D=3085&GID=3000 Hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Jepp, de hos Microplex er jo greie. Du kan jo også lage egne "stealth"-fronter, det er jo litt stilig Lenke til kommentar
tgauslaa Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Takk takk, alle sammen! Sjekket microplex, og de hadde endel stæsj! Fant det jeg trengte. RikkyRally: Ut av nysgjerrighet... åssen lager man stealth-fronter? (Er jeg dum som spør dette sp.målet? ) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Nei, det finnes ikke dumme spørsmål... Du finner en guide her. Lenke til kommentar
tgauslaa Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 RikkyRally: Testet ut linken, og det ser bra ut! Får se hva den endelige løsningen blir... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det som er kult er jo at det ser stiligere ut, samtidig som det ike koster penger. Litt tøffere når folk blir overrasket av å se at cdromen din plutselig kommer ut skjult fra kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå